Betingelser

2 Betingelser

Priser

Alle våre priser er oppgitt i norske kroner og vises både med og uten merverdiavgift. Totalsummen for ditt kjøp vil vises før bestillingen og vil inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet, som porto, frakt osv. 

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden. Betaling tas enten med kort eller Vipps.

 

Leveranse

Vi erbjuder forskjellige fraktalternativer. Hva som blir billigest er avhenging av hva du kjøper. Alle alternativ blir synlig i handlekurven når du skal sjekke ut. Hvis du lurer på noe kring frakt er det bare å ta kontakt. Vi hjelper gjerne. 

Helthjem

Pakken legges på din dørmatte eller i din postkasse i løpet av natten. Du vil motta en sms som informerer om at pakken er levert. Leveringstid er ca 1-2 virkedager på Østlandet, og ca 1-5 virkedager for resten av landet. Levering også på lørdag og søndager. Forsikring inkludert. Fastpris på 75 kr uansett hvor mange plagg du kjøper fra oss. Når du handler for over 1000kr får du fri frakt med Helthjem.

Bring 

1.PAKKE TIL POSTKASSEN: Leveres hjem til deg i postkassen. Hvis du det ikke er plass i postkassen eller om den er låst blir pakken sendt til hentested. Da påløper en ekstra kostnad på 35kr. 

2. POSE PÅ DØREN: Leveres hjem til deg i postkassen. Dersom postkassen er låst, full eller for liten for pakken du ønsker tilsendt vil du med å velge dette alternativet tillate at pakken henges i pose på dør. Ingen tilleggskostnader etter at du har betalt hos oss. 

3. PAKKE TILL HENTESTED: Produktene leveres til nærmeste utleveringssted i forhold til adressen du oppgav ved bestilling i samarbeid med våre logistikkpartnere. Pakken leveres innen 2-8 virkedager som starter fra den datoen da ordren sendes. Du blir varslet når du kan plukke opp pakken på ditt postkontor. Kostnader forbundet med frakt beregnes automatisk ved utsjekk.

Vanlig brev

Pakken sendes med vanlig brev på posten. Kostnader forbundet med frakt beregnes automatisk ved utsjekk.

Hent i butikken

Du kan også velge å hente de bestilte varene i vår butikk i Thorvald Meyersgate 34 i Oslo. Dette er kostnadsfritt. 

 

Reklamasjon

Dersom det er feil på, eller er en mangel ved varen du har kjøpt, og dette ikke var opplyst om på vår hjemmeside, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den gi oss skriftlig melding på e-post om at du vil påberope deg mangelen. Vi vil da informere deg om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett

I følge Angrerettloven gjelder angrefristen for kjøp i nettbutikken fra den dagen kjøperen mottar varen og 14 dager fremover. Dersom du benytte deg av angreretten, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angreretts-skjema (vedlagt i forsendelsen). Du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet som ligger ved forsendelsen. Alle merkelapper som var festet til varen må fremdeles være festet til plagget som de var da du mottok varen fra oss.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varene på vår hjemmeside. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg best mulig hjelp og en vellykket handel!